Tuesday 5 March 2013

KURSUS BARU DI TIC !

Kini TIC telah mengorak langkah lebih berani dengan memperkenalkan kursus baru untuk pelajar diploma! Kursus yang dimaksudkan ialah Diploma in Paramedic Science. Ngetop tak? Memang bangga la admin yang duk belajar kat TIC ni sebab TIC dah perkenalkan kursus baru untuk pelajar diploma.

Bagi para pelajar yang berminat, korang boleh la terus isi form dekat main website TIC. Alah, korang klik je pic I LOVE TIC tu. Kat situ korang boleh dapatkan macam macam maklumat tau ! Kursus baru ni memang fresh la. Tenaga pengajar semestinya yang expert tentang paramedic. Kemudahan yang selesa turut disediakan untuk para pelajar.

Kursus ni adalah kerjasama dengan Cyberjaya University College & Medical Science. Jadi dengan kemudahan ni sesiapa yang tinggal berdekatan Perak tak payah la nak bersusah payah pergi jauh-jauh untuk kursus paramedik ni. Bukan tak boleh pergi jauh, tapi kan senang kalau dekat. Senang nak balik kampung jenguk parents kan. Tambah-tambah kalau ada yang homesick tu..hmm...baik pilih belajar dekat-dekat je. Ilmu dimana-mana sama je. Yang penting usaha mesti mau ada. Macam admin sendiri, pilih untuk belajar di Perak sebab senang nak jenguk parents di rumah, tambah-tambah kalau ada emergency case, senang nak balik. 
Pilihan ditangan anda.

So, bakal-bakal doktor sekalian, ayuh isi form di TIC !
Anda hebat ?! Bertindaklah segera !




2 comments:

a.t.u.l.a.s.c.a. said...

tahniah2 cik anis....guuuud job!

TIC said...

TQ :)