Sunday 3 March 2013

OUR FACILITIES

Di TIC, pihak kolej banyak menyediakan kemudahan untuk para pelajar. Bukan apa, ini untuk keselesaan jugak. kalau tak selesa macam mana nak belajar ye tak? Lagi pun, kalau nak berjaya kenalah ada suasana yang kondusif dan tenang (*ayat sastera tuh)

Bukan nak cakap riak la, tapi memang dekat TIC ada kemudahan yang bagus untuk para pelajar. Sekarang ni kan zaman teknologi tinggi, TIC punye teknologi pun canggih la ! Tak percaya? Ok, jom tengok beberapa gambar kat bawah.

Dengan gah TIC berdiri ! Padang pun luas. Kalau setakat nak lari pecut ke, baton ke, hmm..boleh sangat. Terlebih boleh

Discussion room. 

Bagunan utama. Pihak pengurusan berkampung disini. Ecehh, berkampung !

Gelanggang futsal yang luas dan besar. Petang-petang biasanya ada sesetengah pelajar luangkan masa untuk beriadah. Badan sihat minda cergas, tak gitu?

Ni sebahagian daripada kawasan parkir. Tempatnya sangat luas ! Bas pun boleh masuk !

Students Center Building. Bagunan ni adalah bahagian untuk pengurusan para pelajar. Segala perihal pelajar boleh rujuk di bagunan ni. Bukan rujuk baginan, tapi orangnya hehe..

Workshop for Automotive students. Ha, ni nak cerita ni, workshop ni memang khas untuk pelajar automotif sebab bia diaorang rasa sendiri macam mana nak handle bahagian-bahagian kereta. Tenaga pengajar pun berpengalaman. Students course lain pun boleh intai-intai bengkel ni. Bak kata orang ilmu tu ada di mana-mana, kalau korang datang bengkel ni dapat ilmi automotif, kalau pergi spa dapat ilmu kecantikan. Eh??! Asa spa ke dekat TIC? Of course ada spa. Spa ni baru ditubuhkan untuk para pelajar Beauty Management. 

Taaddaaa, ni dia Spa TIC. Kemudahan dekat spa ni memang best and hebat seiring dengan kemajuan teknologi kini. Untung students Beauty Management. Tak gitu? Korang tak mau menimba ilmu kecantikkan kat TIC ke? Bukan semua kolej ada course ni tau ! Then, cepat bertindak dengan apply form di sini

Anda adalah seorang individu hebat sekiranya anda graduan TIC !


Others Facilities

No comments: